#em9

Editor 📝

"If you're broken. You dont have to stay broken" Arkadaslar manipler iyi olmayabilir cunku biliyonuz Emrenin pek fazla resmi yok. Ayrica cogu Formayla. Ama umarim begenirsiniz❤ @emre.mor9 #emremor #emre #mor #em9 #em21

{ ﷽ | Kübra here ❀ | ℇ.ℳor }

C'est la puissance 💪
With soulmate @emresquad
-
Lazis an die Macht😂❤💙
-
Can you tag @emre.mor9 please?💗
-
#emremor #EM21 #EM9 #millitakim #trabzontwinzz #lazisandiemacht #morarmy

Emre Mor Fan.

Don't stop when you are tired,stop when you are done!⚽️ #emremor #morarmy #em9 #em29 #em21 #muzziozcan @emre.mor9 @muzziozcan

emres.morr9

16 Bölüm.💔
Herşey çok güzeldi ama nereye kadar.
Sabah kalktık kizlar'la ve kahvaltı yaptık,Cemre çenesini tutamadı ve herşeyi Cana anlatı,ve ben ona "sus yada seni öldürürüm" bir bakışı atım,Can birşey söylemedi.
Kahvaltı dan sonra havuza gitik.
Can:Demek Emre Mor'la çıkıyorsun.
Ben biraz utanmıştım.
Ben:E-Evet.
Can:Kendine dikat et,inshAllah seni üzmez.
Ve ona gülümsedim.
Bir kaç dakika sonra Emre yanımıza geldi,ve Can kalkıp gitti.
Emre:Naber?
Ben:İyidir senden?
Emre:İyi,neden havuza girmiyorsun?
Ben:Çünkü yüzemoyorum.Dedim, ve keşke demeseydim,Emre gülmeğe başladı.
Emre:Hadi kalk.
Ben:Neden.
Emre:Kalk,sana yüzmeği öğreticem.
Ben:Emre git şurda.
Ve beni aldı ve havuza atladı.
Ben:Oluyorum!!!!!!!!!Yardım edin!!!!
Emre:Birşey yok seni tutuyorum sakin ol.
Ben:Ahhhh tmm.
Ayda Cemre ve Can bize bakıyordu.
Emre:Tamam ben seni tutuyorum sen sadece bacaklarını kımıldat,falan filan diyodu ve ben yampağa çalışoyordum.
1 saat sonra falan.
Emre:Ben pes ediyorum.
Ben:İyi o zaman,çıkart beni burdan.
Ve çıktık.
Zaman aşırı:
3 hafta olmuştu bugün Emre'yle beraber olalı.
Bu akşam bir yere çıkmadık,kizlar'la yatik.Sabah uyandığımda gördüklerime inanamıyordum.........
-Nasil?Bol bol yorum yapin lütfen.🌹
#Emresmor #alwayslike #like4like #Mor #Morcu #EM29 #EM21 #EM09 #EM9 #Yenibölum #Yorum #Yapin #L4L #like4like #instagood #instalike #BVB #babe

emres.morr9

15 Bölüm.🕊
Ama bir şey bilmiyordom...bütün bunları o görmüştü.
Özlem:
Özlem:Demek Hazal Emre Mor'la çıkıyo,bunları hemen Emire anlatmalıyım.
Emir:Yavaş ne oldu.
Özlem:Sana bomba haberlerim var.
Emir:Evet seni dinliyorum.
Özlem:Şu Hazal Emre Mor'la çıkıyo yenice gördüm berbarer otürmuşlar konusuyolar ve elini falan tutu.
Emir:Vay vay, demek bizim küçük kız Emre Mor'la çıkıyo ha?
Ve gülmeğe başladı.
Emir:Özlem şimdi beni dinle.........
HAZAL:
Sabah kalktım ve Emre bana mesaj atmış.
Emre:Bugün biraz çıkalım mı?
Ben:Olur.
Kahvaltı dan sonra Emre'yle buluştum.
Emre:Nasılsın aşkım ?
Ben:İyim sen?
Emre:Bende,sinema'da çok güzel film var ona bakalım ve sonra resoranta götüricem seni.
Ben:Ayyy seni çok seviyorum aşkım.
Ve ona gülümsedim.
Zaman aşımı:
Ben:Ay film çok güzeldi.
Emre:Artık resoranta gidelim.
Yemeğimizi falan yidikten sonra hotele donkuk.
Odama geldiğimde Cemre ve Ayda oturmuş beni bekliyorladı.
Ben:Size ne oldu.
Cemre:Herşeyi anlat.
Ben:Ne?
Ayda:Sen bizi anladın,kiminle çıkıp çıkıp buluşuyorsun?
Ben:Kimseyle.
Ayda:Herşeyi anlat!!!
Ben:Off tamam ya.
Örtünün üstüne oturduk ve anlatmaya başladım.
Ben:Kızalar heysey çok tuaf başladı....
Anlatikdan sonra:
Ayda:Arkadaşım sana hayranım.
Cemre:Ayyy çok romantik ya..
Ve ben gülmeğe başkadım.
Herşey çok güzeldi ama nereye kadar........
-Nasil?Bol bol yorum yapin lütfen.🌹
#Emresmor #alwayslike #like4like #Mor #Morcu #EM29 #EM21 #EM09 #EM9 #Yenibölum #Yorum #Yapin #L4L #like4like #instagood #instalike #BVB #babe

E M R E M O R ✨

"Don't Dream Your Life, Live Your Dreams"💫 @emre.mor9 @muzziozcan
.
.
#emremor #EM9 #EM21

emres.morr9

14 Bölüm.🕊
Emre bana bakmadı bile sadece yanıma oturdu ve önüne bakıyordu,tamam peki o zaman o konuşmuyorsa bende konuşmam.
Artık 30 dakika olmuştu,böyle boş boş önümüze bakıyorduk ve ikimizden hiç biri konuşmuyordu,ama ben çok sıkılmıştım,Emre'ye bakarak.
Ben:Emre ne oldu?
Ama Emre cavap vermedi.
Ben:Of Emre ya cevap ver yada ben kalkıp giderim.
Emre:Git o zaman.
Ben:Şen sakamışın ? Birşey yapmadım ve sen bana böyle konuşuyorsun.
Emre ne olduğunu anlat artık be !
Emre:O çocuk kim?
Ben:Kimden konuşuyorsun?
Emre:Soluk soluğa geldin ve o sana dokundu,seni otuturdu,ve sen bana baktın ama hiç bir şey yok gibi yaptın.
Ben:Emre o Can,benim en iyi arkadaşım.
Emre:Neden sana dokundu ?
Ben:Şen kıskandınmı ?
Ve ona gülümsedim.
Emre:Hayır.
Ben:Evet evet öyle dir.Dedim,ve elerinden tutum.
Ben:Emre ben seninleyim,o benim arkadaşım.Dedim.
Ama bir şey bilmiyordom...bütün bunları o görmüştü.........
-Nasil?Bol bol yorum yapin lütfen.🌹
#Emresmor #alwayslike #like4like #Mor #Morcu #EM29 #EM21 #EM09 #EM9 #Yenibölum #Yorum #Yapin #L4L #like4like #instagood #instalike #BVB #babe

emres.morr9

13 Bölüm.🕊
Kızlar yemeğe benden daha önce indiler,ben hazırdım ve ansansöre bindim,ansansör açıldı ve Emir'le Özlem vardı içinde ben soktaydım ve onlara bakıyordum,Özlem ile Emir bana dikat vermediler çünkü telefon'larına bakıyorlardı,ve Özlem kafasını kaldırdı.
Özlem:OHA!!!!
Ve bunları söyledikten sonra Emir'de kafasını kardırdı.
Emir:Hazal???Senin burda ne işin var ?
Ben:Sizin ne işiniz var?Siz herzaman her yerde karşıma mı çıkıcak siniz ya ?
Özlem:Bizmi? Siz tanışıyormusunuz ?
Ve asansör açıldı ben hemen çıktım ve nefes nefese Ayda'ların yanına geldim.
Can:Hazal iyi misin ne oldu?
Ve beni tutarak otuturdu,Emre dünkü gibi bizim masanın yanında oturuyordu ona baltığımda bana sınırlı bir şekilde bakıyordu,arkadaşlarıma her şeyi anlatım ve tam o zamanda Emir ve Özlem geldiler.
Ayda:İyi insan lafın üstünde gelirmiş.Dedi.
Yemek'den sonra Ayda Cemre ve, Can clube gitiler ve ben Emre'nin söylediği yerde onu bekliyordum.
Artık 10 dakika'dır onu bekliyordum ve hala ortalıkta değildi,ve birden Emir geldi.
Emir:Nasılsın ?
Ben:Of Emir ya.
Emir:Ne oldu ki?
Ben:Git lütfen birini bekliyorum.Dedim ve giti,ben şaşmıştım bilmem önceden beni rahatsız etmeyi çok severdi,ve bir kaç dakika sonra Emre geldi.
Ben:Emre nerede sin? 2 saat dir seni bekliyorum.Emre bana bakmadı bile sadece yanıma oturdu ve önüne bakıyordu.........
-Nasil?Bol bol yorum yapin lütfen.🌹
#Emresmor #alwayslike #like4like #Mor #Morcu #EM29 #EM21 #EM09 #EM9 #Yenibölum #Yorum #Yapin #L4L #like4like #instagood #instalike #BVB #babe

⠀⠀⠀allah is watching'

🖤 i'm not the one who is interested in competing with anyone, I hope we all make it! 🖤 #insaallah #es #emremor #mor #em9

Emre Mor

Wanted to do a cute one 😁❤ @emre.mor9 #emremor #EM9

emres.morr9

12 Bölüm.🕊
Emre:Sen biraz utandın galiba.
ve gülerek onu yitim ve o beni kendine çekti ve beni dudağımdan öptü,bilmem o kadar çok iyi isediyordum ki kendimi birşey söylemedim ve ona gülümsedim.
Emre:Şey ben özür dilerim.
Ben:Neden?
Emre:Seni öptüğüm için.
Ben:Ahah olsun,olsun.
Emre:Çok mu iyiydi? İstersen bir daha opebilirim.
Bende gülerek,koluna fürtüm,ve geri arabaya döndük.
Ben:Şey...Emre?
Emre:Evet?
Ben:Hmm,hemen söylemesek birlikte olduğumuzu?
Emre:O neden?
Ben:Yani daha yeni,sadece ikimizin arasında kalsın isterim.
Emre:Tamam canın,sen nasıl istersen.
Emre bana canım falan dediğinde ben hala soktaydım çünkü ben bunda bir hafta önce ona hayrandım ve şimdi onunla birlikteyim,hotele geldiğimizde ben odama çıktım ve Emre beni öptü.
Emre:Bu akşam yemek'den sonra dün ki yerde buluşalım orda kimse olmaz.
Ben:Tamam.
Odama geldiğimde,Ayda ile Cemre hazırlanıyordu.
Ayda:Ohhhhh vay vay,sen neredeydin bütün gün ?
Ben:Hmm...hiç biraz dolaştım.
Ayda:hmm evet öyledir.
Cemre:Süslenmişin falan,bence çok tuaf.
Ben:Offf kızlar ya,süslenemez miyim.
Cemre:Tuaf,çok tuaf.
Zaman aşırı:
Kızlar yemeğe benden daha önce indiler,ben hazırdım ve ansansöre bindim,ansansör açıldı ve.........
-Nasil?Bol bol yorum yapin lütfen.🌹
#Emresmor #alwayslike #like4like #Mor #Morcu #EM29 #EM21 #EM09 #EM9 #Yenibölum #Yorum #Yapin #L4L #like4like #instagood #instalike #BVB #babe

EMRE MOR❤

Dünya dört tarafı duvarlarla kaplı bir hapis iken sen o odaya sızan tek Işıksın.. ❤🌼iyi geceler sevdiğim @emre.mor9 @muzziozcan #em21 #em9 #millitakim #morarmy #bvb #galatasaray #ozantufan #goodnight #emremor

~his babygirl😏~E💍

First pic✌
My:🐈 (HAHAHA)
[#emremor#em9#em21]

emre.mor.97

bruuhh das war ganz ganz unten in meiner Galerie.
Ich hatte das locker schon vor paar Monaten gemacht.
Daha yeni buldum geri😂
Ist zwar kurz, aber Emre yakiyor🔥
@emre.mor9 @muzziozcan
@ersoymor
#emremor #EM9 #EM21 #millitakim

David

#Repost football is a beautiful thing. @free.soccer.maze with @repostapp
・・・
The beautiful game uco is my favorite and @footymaze thx for the link no tags sorry dm me if u want link
-Follow my partners @emre.mor9_21 and @emre9mor21_ 🚫Ignore hashtags 🚫
#europe #cr7 #moramy #Em9
#EM21

EMRE MOR FAN PAGE

Barcelona or Real Madrid?
#emremor #em9 # gurur #türk

Emre Mor

Meeeee! HAHAHAHA 😂😂 #emremor #EM9 @emre.mor9 @muzziozcan

EMRE MOR

Hangisi yakismis?
But he want Real Madrid
#emremor #em9 #em21
#cr7 #messi

EMRE MOR❤

Ne güzel şey seni Sevmek, kendimi sana bırakıp öylece huzura teslim olmak ❤🌼Mimikler😍😍 #emremor #em9 #em21 @muzziozcan @emre.mor9 #bvb #millitakim #emremor21 #iyigeceler #goodnight

defom video+kolaj+replik

Okulun son günü 😍😍 #em9 #em21

Clike For More